TUPPERWARE BRANDS / Anjung Suri


Wednesday, October 7, 2009

Pemilihan Upline Amat Penting Untuk Mencipta Kejayaan

Salam Hormat para pembaca,


Satu perkara yang penting sekiranya anda sertai sesuatu perniagaan MLM.. dalam kes saya, Tupperware Brands, adalah PEMILIHAN UPLINE.

UPLINE tugasnya untuk membimbing downline. Kerana upline yang membinbing, mampu membimbing anda sehingga berjaya, kerana kejaayaan anda, adalah kejayaan upline juga.

Sebaliknya sekiranya anda tersalah pilih upline, anda tidak boleh sewenang-wenangnya bertukar kepala. Dan crystal hanya membimbing mereka yang berada dalam kumpulan kami sahaja.


Seperti yang saya terangkan tadi, perkara yang terpenting di dalam perniagaan Tupperware Brands adalah bimbingan. Sekiranya tiada bimbingan, bagaimana hendak mencipta kejayaan. Tanpa bimbingan yang betul daripada pemimpin , ramai yang akan gagal & tidak berjaya di dalam Tupperware Brands.

Kejayaan saya hari ini adalah bergantung kepada downline yang berjaya.

Saya berjaya membimbing downline saya untuk sama-sama berjaya . Inilah

yang dinamakan proses duplikasi.


Bagi downline atau pengedar baru yang telah mendaftar dengan crystal, aturlah langkah anda untuk berjaya setelah kami membimbing anda. Kami TIDAK akan memaksa anda melakukannya, tetapi kami SENTIASA memberikan anda GALAKAN untuk berjaya.


Bagi mereka yang masih tercari-cari dimana mereka perlu mendaftar sebagai ahli Tupperware, jangan ragu-ragu untuk berdaftar dengan Crystal, kerana kami insyallah dapat membimbing anda sehingga berjaya, dan kami bukannya upline yang kategori "hit & run" atau taja & tinggalkan atau "touch n go".


Di dalam perniagaan Tupperware, anda perlu bersedia belajar dari kami dan menerima tunjuk ajar dan lakukan apa yang diajar.

Dalam meniti kejayaan, kami telah mendidik para consultant kami untuk turut sama meraih pendapatan lumayan dengan Tupperware.

Dalam masa 9 bulan ini, kami telah melahirkan 13 orang director, 5 orang 1 star director, beratus consultant. Yang pasti kami tidak akan berhenti setakat itu sahaja. Kami akan terus membantu director kami untuk rank up ke pangkat yang seterusnya.

Begitu juga dengan consultant kami, kami akan mendidik ANDA untuk menjana pendapatan cemerlang dengan Tupperware dengan mendidik anda menjadi seorang Direktor.

Matlamat kami untuk melahirkan sekurang-kurangnya 30 orang director sehingga penghujung tahun2009.

Adakah anda masih ragu-ragu untuk menyertai team Crystal?


Hubungi crystal menerusi email crystalsshoppe@gmail.com hari ini juga untuk kami ulas apa yang anda masih ragukan itu.



Tulisan seterusnya, insyallah kami akan bercerita bagaimana consultant dapat rank up ke director. Insyallah.



Salam hormat ,

crystal