TUPPERWARE BRANDS / Anjung Suri


Tuesday, October 6, 2009

Apa yang Tupperware Beri kepada Anda ???

Assalamualaikum,


Selamat pagi semua... ( dah nak masuk tengahhari pun... eheheh )

Oklah bicara kali ini berkenaan dengan apa yang anda dapat dengan Tupperware Brands.


Seperti yang telah diketahui ramai ( atau masih ada yang tak tahu ? ) TUPPERWARE Brands Malaysia , kini berkonsepkan MLM. Ia memberikan satu pulangan yang amat hebat kepada kami sekeluarga semenjak menyertainya.


Apakah bukti bahawa crystal berjaya - untuk diikuti oleh downline ?


Kami, bermula dari Oktober 2008 .. kami mengorak langkah untuk memperbaiki taraf hidup kami sekeluarga. Itu tujuaan utama kami. Dari bulan ke bulan, alhamdullilah pendapatan menerusi komisyen sahaja yang kami terima, meningkat... kami memperolehi pendapatan 4 angka sebulan. ( angka ini berubah , ikut sales dan ikutlah sebyk mana kami berusaha ).


Dalam usaha kami mempertingkatkan hasil jualan dan mahu menikmati komisyen yang lebih banyak, downline kami sehingga kini telah mencecah hampir 500 orang. Dan tanpa disedari , pada TUPERWARE JUBLIEE yang telah berlangsung pada bulan Julai 2009 di Sunway Convention Center, TUPPERWARE BRANDS telah MENGIKTIRAF kami sebagai PEMENANG Tempat Ke-??? ANUGERAH PELANGI ( RAINBOWS AWARDS ) dalam Kategori Star Director, bagi Malaysia, Singapore & Brunei 2008/2009 !!!



Sungguh kami tidak menyangka , hanya dalam masa 9 bulan kami telah meraih anugerah ini. Kami telah dihadiahkan dengan sebentuk Loket bertakhtakan 3 butir BERLIAN yang nilainya dipasaran sekarang adalah RM5 RIBU RINGGIT.!!! Alhamdullilah. Pada kami usaha kami , bukan setakat membuahkan hasil ribuan ringgit setiap bulan, malah Anugerah ini memberikan Impak yang besar kepada kami sekeluarga.



Selain dari itu, untuk pertama kalinya, Kami berpeluang menikmati Percutian PERCUMA ke BALI bersama Tupperware Brands.... ( macam Honeymoon free gitu.. ) Dah penat berusaha.... selama 9 bulan, selepas Majlis Anugerah tersebut, kami terbang ke Bali selama 5 hari 4 Malam Secara PERCUMA.!!!! Treatment yang kami terima daripada TUPPERWARE BRANDS, amat-amat mengembirakan kami.



Ialah, makan minum semua dijaga, 5 star punya layanan, door gift setiap hari, ada SPA dalam private room lagik....



Adussss..... Begitu sekali rupanya hasil yang kami terima daripada TUPPERWARE BRANDS... kalau kami tahu begini,, dari lahir lagi kami dah join Tupperware .. ehehehheee....



Oklah.. nanti saya akan sambung lagi bicara.. di mana kami akan mengulas Apa Pentingnya pemilihan UPLINE.





Sayonara,



Crystal