TUPPERWARE BRANDS / Anjung Suri


Monday, December 10, 2012

Kaedah Penghantaran dan Pembayaran

Kaedah Penghantaran dan Pembayaran 

Langkah 01: Beli Online

Beli barang di tupperware4all.blogspot.com secara online.

Langkah 02: Lakukan Pembayaran

Setelah membuat belian secara online anda akan menerima email pengesahan dari kami.



Sila Masukkan Duit yang secukupnya  ke Bank Akaun setelah menerima email pengesahan dari kami. No akaun bank kami kemukana dalam email pengesahan.


PS: Jika anda melakukan cash deposit, pastikan anda menyimpan rekod transaksi (resit) sebagai rujukan.

PSS: Jika anda lakukan melakukan perbankan internet, sila pastikan anda ‘print’ bukti butiran transaksi (samada dalam bentuk .HTML @ .PDF) atau ‘COPY’ & ‘PASTE’ ke dalam ‘notepad’ atau Acrobat Reader untuk dikirimkan.

Langkah 03: Pengesahan Pembayaran

Pastikan anda melakukan pengesahan terhadap pembayaran anda. Anda perlu mengirimkan butiran tempahan anda serta bukti pembayaran anda kepada kami untuk membolehkan kami mengesan tempahan anda dan juga menyediakan semua produk yang dijanjikan.Sila semak arahan didalam email pengesahan yang telah dihantar untuk membuat pengesahan atau terus KLIK SINI UNTUK MENGISI BORANG PENGESAHAN PEMBAYARAN
Nota Penting : (Sila Isi Borang Pengesahan pembayaran dan Bukti Pembayaran dan sila  SMS maklumat tersebut kepada  Ainie 013-3852698 untuk mempercepatkan proses penghantaran)
Nota Penting : Tanpa pengesahan pembayaran dari anda kami tidak mampu mengesahkan bahawa anda telah membuat pembayaran

Langkah 04: Penghantaran

Penghantaran akan dihantarkan pada hari bekerja sahaja dari tarikh belian menggunakan Pos Malaysia dan dijangka sampai dalam 3 hari bekerja  (bagi Pos Laju) atau 7 hari bekerja (bagi Normal Parcel Pos) . Bagi mereka yang tinggal di Sabah dan Sarawak masa penerimaan barang adalah lewat 2-3 hari bekerja dari Semenanjung Malaysia.. Pelanggan akan dimaklumkan melalui email sebaik barang telah diposkan. Kami akan menggunakan perkhidmatan Courier yang lebih cepat dari biasa sekiranya ada permintaan dari anda dan anda sanggup untuk bayar kadar courier tersebut.