TUPPERWARE BRANDS / Anjung Suri


Wednesday, November 5, 2008

Income with Tupperware

Jom Dapatkan 2nd Income Bersama Tupperware @ Crystal's Shoppe. Bagaimana caranya ???

Ketahui produk yang anda jual. Sebagaimana yang anda tahu, Tupperware mengeluarkan banyak produk contohnya FreezerMate , Modular Mate, Square Round, Canister dan pelbagai lagi. Dapatkan pengetahuan mengenai fungsi sebenar produk tersebut bersama Crystal atau anda boleh menghadiri kursus-kursus yang disediakan oleh Tupperware. Tak kenal maka tak cinta.

Pemilihan upline amat penting dalam memajukan bisnis berbentuk perniagaan MLM. Tanpa upline yg tepat, anda akan ketinggalan daripada segi pengetahuan, promosi dan juga tiada bimbingan utk maju dan pertambahan pendapatan.

Sebaik sahaja anda mendaftar, anda akan layak membeli barangan Tupperware pada harga 20% diskaun. Maknanya anda dapat keuntungan runcit sebanyak 20% bagi setiap produk yang anda jual.

Dapatkan 2 orang ahli atau lebih untuk bernaung di bawah anda. Dan anda akan naik ke taraf Star Consultant serta enjoy 25% retail profit juga anda akan nikmati overidding comission .

Apabila anda dapat 6 orang ahli untuk bernaung di bawah anda. Dan anda akan naik ke taraf VIP Consultant dengan keuntungan runcit anda adalah 25% dan juga anda akan nikmati overidding comission yg lebih tinggi.

Ajar downline anda untuk lakukan perkara yang sama seperti yang anda buat. Anda & mereka akan menikmati hasilnya yang pasti berbaloi...

Secara amnya megapa join Tupperware ? :-
to enjoy products at wholesale price
To enjoy extra income
To own a business
To enjoy free overseas holiday

Ramai yang kata, saya nak guna sendiri jer Tupperware nie.. bukan nak buat bisnis ..

Hakikatnya... dulu saya sendiri mendaftar keahlian sebab nak pakai sendiri dan nak enjoy harga dealer.. tapi bila dpt jual kat org lain.. saya sekarang enjoy extra income
Anda juga mungkin begitu.... tambahlah income anda dengan barangan yg anda minat .

Mengapa Berdaftar Dengan Crystal's Shoppe ?

  • Kami menjanjikan perkhidmatan dan konsultasi yang terbaik buat anda.
  • Kami akan membimbing anda dari segi memberikan info tentang produk, marketing plan dan dapat memberikan tunjuk ajar dalam membina rangkaian anda.
  • Walapun anda duduk di Sabah / Serawak atau di mana jua , kami sedia membantu anda.
    Ada segelintir yang memberikan alasan saya jauh untuk membimbing anda.. membaca info produk dari web ini dan mendaftar dengan Stokist yang terdekat dengan anda. Tetapi kemudiannya penaja anda tidak mampu membimbing, tidak tahu tentang produk, then minta saya berikan promosi dan sebagainya . Pertanyaan anda tidak mampu di jawab.
    Keutamaan adalah untuk Rakan Niaga saya.
  • Ada juga yang berdaftar dengan upline lain, tetapi mahu beli dengan Crystal's Shoppe pada harga Dealer .. MINTA MAAF.. saya tidak dapat berikan. Harga Dealer hanya untuk Rakan-rakan / Dealer yang berdaftar dengan kami sahaja.

__________________________________________________________________

We are excited to have you as a member of our family. When you joined Tupperware you made the decision that will enable you to experiance financial freedom and quality of life. Tupperware has for years provided tens of thousands of people with te opportunity to prsper even as thet shape their work around their family and lifestyle needs.. not the other way round.

Tupperware, products taht you would be proud to offer and that people today want and need.

What is even more exciting is our Tupperware Business Plan that offers an opportunity with huge income possibilities. With multiple source of income you can earn overidding commission, bonuses and more. The key to success is simple and lies in the process of duplication. Help develop someone and teach them to do like wise and you wil begin to see how you multiply your income without multiplying your efforts.

Commit yourself to a strong start for a better future with financial freedom and quality of life.

With Tupperware you are in business for yourself but never by yourself. I'm dedicated together with our family of independent Directors are ere to supprt, mentor and inspire you in your quest for success.

I look forward to congratulating you on each evel of success!

Crystal's Shoppe / Ainie

Independent Tupperware Director