TUPPERWARE BRANDS / Anjung Suri


Monday, November 17, 2008

Recognition From UpLine



Hi Girls !!!Lama dah tak update kat sinie. Actually last week very busy dan schedule very tight. Hanya sempat membaca sahaja email, pm dan mesej.. nak reply pun tak sempat...sebab bila reply tak boleh sesuka hati jer reply.....kena fikirkan ayat-ayat yang sesuai, kena rujuk buku.... kalau salah jawab naya.

Kepada yang saya lambat reply mesej tu, harap maaf ya. Sesapa yang telefon tak berangkat juga pohon ampun ... keadaan semasa tidak mengizinkan saya menjawab panggilan anda.

Setelah sekian lama tak buat post kat sinie, saya lihat blogspot ini telah dikunjungi juga teman-teman daripada Jakarta. Terima kasih kalan kerna sudi menjengah blog ini. Sekiranya kalian inginkan barangan Tupperware Malaysia, bisa hubungi saya melalui email. Saya bisa aturkan barangan tersbut di pos kepada anda.

Oklah, last saturday, saya telah menerima recognition from our upline atas jualan yang achive target..!!! Thank you . ( Gambar kecik jelah ya....hehehe )

Ni gambar hadiahnya dari jarak dekat.


Dealers ,anda juga dapat hadiah dan recognition from us.

Nantikan seterusnya daripada saya...

Sayonara....

Crystal's Shoppe