TUPPERWARE BRANDS / Anjung Suri


Thursday, July 15, 2010

Penghantaran Katalog

Salam hormat semua consultant .

Kos pos dah naik bermula Julai 2010. Kos Penghantaran katalog adalah RM1.90 bg setiap seorang ( katalog 50 sen + stem 1.30 + 10sen sampul surat)

Kos pos amat mahal sekiranya saya tanggung semuanya.

Untuk makluman, mulai bulan ini dan bulan seterusnya - penghantaran katalog secara pos akan dihadkan.

Mereka yang mahu / bakal menerima katalog secara pos dari saya adalah :-

- cst yg mempunyai sebarang pembelian dlm bulan ini, akan menerima katalog bg bulan Ogos (14th Ogos)

atau

- cst / recruiter yg merecruit 1 org bulan ini.

atau

- new consultant yg register pada bulan ini

Walaubagaimana pun, kami akan menghantar katalog kepada anda sekiranya :-

Pilihan 1 : Kirimkan kepada saya beberapa keping sampul surat bersize 6x9 dengan nama & alamat sendiri beserta stem berharga RM1.30 ( saya akan berikan katalog 50 sen secara percuma. kalau anda hantar 10 sampul surat, maka anda akan dpt 10 keluaran katalog )

Pilihan 2 : Bank in kepada saya duit stem sekurang-kurangnya untuk 5 keluaran ( 5 x 1.30 ) = 6.50

Pilihan 3 : Sila hadir sendiri di premis kami untuk mengambil katalog PERCUMA seorg sekeping ( atau atas budi bicara )



Sekiranya anda mahukan lebih dari sekeping katalog, tak perlu htr sampul surat beralamat sendiri.
Hanya bank in:-

RM5 + RM4 = rm9.00 :: Bagi penghantaran 10 keping katalog

terima kasih & harap maklum