TUPPERWARE BRANDS / Anjung Suri


Tuesday, December 15, 2009

Tupperware Road Show @ Tesco Ampang

Good day everybody.

Hari ni untuk kali pertamanya, saya dapat mengumpulkan my director dan consultant yang komited untuk menjalankan Tupperware road show.

Tahniah kepada riena, kak leha, zalilah, kak halimah, zuraidah juga azahani.

Semuga anda semua berjaya mencapai matlamat.

Thank's a lot juga kepada mrs_teratai yang bertungkus lumus menyediakan tapak.

Insyallah sekiranya ada kesempatan, dari 21st to 31st December 2009, anda boleh temui kami di Ampang Park pula. Ini juga di bawah kelolaan mrs_teratai. My directors and consultant out there, yang rasa mahu mencuba menjaga Tupperware road show sila hubungi saya segera.

Juga tidak di lupa, Tupperware road show di Banting seperti biasa end of the month, dari 26 to 27 December di Pasaraya Megah. Untuk road show di banting ini juga saya mempelawa consultant saya untuk join together the road show. Hubungi saya dahulu untuk saya buat jadual ya.

On Januari 2010 , banyak lagi road show anjuran kami. Tungguuuuu....