TUPPERWARE BRANDS / Anjung Suri


Wednesday, September 30, 2009

Jadual Aktiviti Bulan Oktober 2009

Ingin ikuti aktiviti kami?

Anda dialu-alukan untuk sertai..

jangan malu-malu, jangan segan-segan.

Hunbungi : crystalsshoppe@gmail.com atau 013-3852698


Semak jadual kami di bawah ini, dan beritahu kami sekiranya anda ingin hadir



3 October 2009 :


Tupperware Assembly - Ampang Jam 2.30 pm (hubungi saya utk alamat & peta)
Aktiviti - Recognition and etc


4 October 2009 :

Perjumpaan Hari Raya - Anjung Suri, Bdr Seri Putra Bangi (hubungi saya utk alamat & peta)
Jam 10.30 am
Aktiviti - Hands-On Masak Pizza , Lelong Tupperware start from rm2, Lucky Draw ( Sila klik di SINI utk maklumat lanjut )
Tiket RM5.00


7-9 October 2009 :


Business Leader Conference at Ritz Carlton ( 5 star n above )


10 October 2009 :

Free time ( hubungi saya DGN SEGERA utk saya hadir ke tempat anda dan buat hands on pizza / muffin / kek )


11 October 2009 :

Free Time ( hubungi saya DGN SEGERA utk saya hadir ke tempat anda dan buat hands on pizza / muffin / kek )


17 October 2009 :

Perjumpaan Hari Raya -
Bilik Seminar SPACE, Jalan Kebudayaan 1, Taman Universiti Skudai, Johor Bahru Jam 2.30 pm
Aktiviti - Hands-On Masak Pizza ,
Tiket RM10.00


18 October 2009 :

Pasir Gudang / Johor Bahru / Pontian : TBD


24 October 2009 :

Recognition Rally at Sunway Convention Center jam 2.30 pm
Tiket RM10
Semua boleh hadir, tapi kena hubungi saya sekarang utk tempah tiket.
Tiket LIMITED

( jadual di atas tertakluk kepada perubahan dari pihak penganjur )