TUPPERWARE BRANDS / Anjung Suri


Thursday, March 19, 2009

Lakukan TRANSFORMASI diri anda !!!

  • To All My Consultant / Dealers .... Jom lakukan TRANSFORMASI !!!

    Cabar diri anda sendiri... lakukan TRANSFORMASI.. daripada seorang Consultant kepada DIRECTOR.

    Lihat chart di bawah. Chart ini merupakan transformasi saya daripada Dealer Biasa Kepada Director dan skang sudah Star Director... saya mahu anda juga merasai apa yang saya rasa... atau mungkin anda akan dapat lebih daripada saya !!!.. Dengan menjadi seorang Director, anda akanperolehi pendapatan yang lebih banyak berbanding consulatant...





Meh saya citer skit :-

  • Jan - June, saya merupakan dealer / consultant biasa. Di mana Bonus / Comission yang saya dapat pada Jan hanya rm3 shj... dan sehingga June, comission yang saya terima tidak lebih RM100.
  • Pada tempoh berkenaan sebenarnya saya enjoy retail profit.. di mana saya beranggapan bahawa, Tupperware bisnis hanya pada untung runcit / untung jualan shj.
  • Pada bulan Julai, upline saya suggest saya utk submit DIQ letter of Intent, berdasarkan rekod jualan saya dan juga bilangan downline yg saya ada ketika itu. Saya kata oklah.. ( padahal saya tak tahu pun ape ke mendenyer tu .. main kata ok jer.. ehehheee)
  • Bulan August iaitu selepas saya sign up DIQ Letter of intent, saya lihat saya telah pecahkan rekod komisyen.. dpt lebih RM100 !!.. WAAA.. ini sudah bagussss... walaupun RM100, sape nak bagi ... tu lum campur untung runcit saya ...
  • Bulan Sept... cek saya terima dah cecah RM200.00 ... BESTNYER.. cam ni ....
  • Bulan Oktober, di mana bulan terakhir saya dlm DIQ, saya dpt cek bernilai hampir RM500 !!!
  • Selepas bulan ini saya belajar, menjadi DIQ bukan sekadar dapat kenaikkan pangkat.. but it means.. KITA DAPAT LEBIH BANYAK COMMISSION !!! On Oktober, nilai cek saya terus bertambah...
  • On November, dimana bulan pertama setelah saya qualified DIQ, ada sedikit penurunan.. di sini saya belajar lagi.... JANGAN ABAIKAN DOWNLINE untuk berjaya !!!
  • Dan bulan-bulan seterusnya, comission yang saya perolehi terus meningkat... dan downline saya semakin bertambah. Kini cek-cek yang saya terima semuanya berjumlah 4 angka
  • Selain dari cek, saya juga enjoy, FREE TUPPERWARE PRODUK!!! dan juga insyallah SPONSORED TRIP TO BALI THIS JULY...

ANDA JUGA BOLEH MELAKUKANNYA....


Bulan ini zue telah menyahut cabaran. dan insyallah akan complete hujung bulan. AMIN.

ANDA bila lagi ???


TAK PAHAM APA ITU DIQ?


NAK TAHU LEBIH LANJUT?

Hubungi saya sekarang !!!!

Email : crystalsshoppe@gmail.com

atau

jom datang di Ampang ( hubungi saya utk peta lokasi ) 21 Mar ini jam 2.30 utk penerangan yang lebih lanjut. Sila bawak rakan-rakan anda utk FEEL THE SPIRIT !!!